راه های افزایش بازدید اینستاگرام nstagram Stories اکنون دو ساله است و به بیش از 400 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است. اگر می خواهید میزان دسترسی و دنبال کردن اینستاگرام خود را افزایش دهید ، باید ویژگی Stories را به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود بگنجانید.

 

1. از ویژگی کش رفتن به بالا استفاده کنید.

وب سایت مدیر سایت در حوزه بازاریابی اینترنتی بهترین است و ویژگی Swipe Up فقط برای حساب های اینستاگرام که 10،000 نفر یا بیشتر دنبال کننده دارند در دسترس است ، بنابراین اگر هنوز کاملاً آنجا نیستید ، هدف رشد خوب است.

 

هنگامی که این ویژگی را دارید ، می توانید آن را در انتهای Stories خود قرار دهید تا افراد را تشویق به کش رفتن "برای کسب اطلاعات بیشتر" کنید. این برنامه افراد را به وب سایت شما هدایت می کند تا بتوانند در مورد محصولات یا خدمات مورد استفاده در داستان بیشتر بدانند.

 

 

 

2. نظرسنجی ها ، س questionsالات و کش رفتن را امتحان کنید.

استفاده از نظرسنجی برای بررسی مخاطبان و درخواست بازخورد. از این ویژگی برای تعیین اینکه محصولات مورد علاقه آنها چیست استفاده کنید. از بازخورد در توسعه محصولات آینده استفاده کنید. قبل از بررسی اینکه برای چه کاری از نظر سنجی ها استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که نتایج با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود ، بنابراین قبل از ارسال باید مطمئن شوید که با این کار راحت هستید.

 

س Quesالات به شما یک قالب سبک "از من هر چیزی بپرس" را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر چیزی را به اشتراک بگذارید. این اجازه می دهد تا مخاطبان شما س askال کنند و در مورد مارک ، شرکت و افرادی که در آنجا کار می کنند اطلاعات کسب کنند.

 

Swipe Meter به شما امکان می دهد از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا نظراتشان را درباره موضوعی جلب کنید. می توانید از آن استفاده کنید تا دریابید مخاطبان شما چقدر دوست دارند یک محصول ، یک دستور العمل ، یک لباس یا چیزهای مشابه آن را دوست داشته باشند.

 

3. ترافیک را به سمت خوراک خود هدایت کنید.

اگر عکس یا فیلم جدیدی را در فید اینستاگرام خود ارسال کنید ، می توانید از ویژگی Stories برای جابجایی ترافیک به فید خود استفاده کنید. هنگامی که عکس را ارسال کردید ، بر روی دکمه "اشتراک" در پست کلیک کنید.

 

از آنجا می توانید روی "افزودن پست به داستان خود" کلیک کنید. وقتی روی آن کلیک می کنید ، می توانید کپی خود را بهمراه سایر ویژگیهای موردنظر از Stories مانند نظرسنجی ها ، هشتگ ها و عکسها یا ویدیوهای اضافی اضافه کنید.

 

4. هر روز به Stories ارسال کنید.

داستانها فقط 24 ساعت در شبکه دوام می آورند - اگرچه می توانید آنها را برای استفاده مجدد در سیستم عامل های دیگر ذخیره کنید. هر بار که محتوای Stories جدید ارسال می کنید ، تصویر نمایه شما یک دایره قرمز در اطراف خود دارد که توجه کاربران را به سمت خود جلب می کند. با ارسال هر روز ، مخزنی از محتوا ایجاد می کنید که بعداً می توانید دوباره از آن استفاده کنید و با یادآوری مداوم مطالب جدید ، مطالب را برای مخاطبان خود تازه نگه می دارید.

 

همچنین می توانید داستان ها را با استفاده از ویژگی Stories Highlights دسته بندی و به اشتراک بگذارید. این یک روش عالی برای نمایش داستانهایی است که در گذشته انجام داده اید و همه از یک موضوع پیروی می کنند.

 

داستان هایی که برای برجسته سازی انتخاب می کنید ، در بالای نمایه شما نیز نمایش داده می شوند. دسته بندی آنها یافتن مطالب مورد علاقه خود را برای کاربران آسان تر می کند. Starbucks Jobs ، حساب اینستاگرام Starbucks که برای تبلیغ شغل در این شرکت استفاده می کند ، دارای نکات برجسته Story برای آموزش ، گاه ها ، کهنه سربازان ، فن آوری و نکات مصاحبه است.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه استارباکس به مزایای تحصیل ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گاه های مختلف و حتی توصیه هایی برای کمک به شما در زمینه کار ، از نکات رزومه گرفته تا مشاوره مصاحبه ، اطلاعات را مشاهده کنید اگر کهنه سرباز هستید ، شاید بخواهید به این برجسته نگاه کنید تا ببینید چطور این شرکت برای استخدام جانبازان پس از نیروهای مسلح از جانبازان استخدام می کند.

 

5. از هشتگ استفاده کنید.

 

 

درست مانند پست های منظم اینستاگرام ، می توانید و باید از هشتگ در استوری های خود استفاده کنید. بهتر است از هشتگ هایی در خبرمایه خود استفاده کنید که بالاترین شانس برای رتبه بندی را داشته باشید. اما ، با استوری ها ، می توانید از هشتگ های گسترده تر و محبوب تر استفاده کنید ، به شرطی که مربوط به محتوایی باشد که پست می کنید.

 

بسیاری از حساب ها به سادگی با هشتگ هایی که استفاده می کنند می توانند تعداد بینندگان خود را دو برابر کنند. آزمایش کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. نتایج را پیگیری کنید تا مطمئن شوید از بهترین هشتگ ها برای نام تجاری و محتوای خود تست می کنید و از آنها استفاده می کنید.

 

6. خلاق باشید.

از زمانی که اینستاگرام Stories را برای رقابت با Snapchat Stories معرفی کرده است ، آنها دائماً روی ویژگی های جدید کار می کنند و انتظار نداریم که به این زودی ها کند یا متوقف شود.

 

خلاق باشید و با گزینه های مختلف مانند انواع قلم ، GIF ، موسیقی پس زمینه و موارد دیگر آزمایش کنید. مطمئن شوید که برنامه شما به طور مداوم به روز است ، بنابراین می توانید از اولین کسانی باشید که این ویژگی های جدید را کشف کرده و از آنها استفاده می کنید تا ببینید چگونه بر تعامل شما تأثیر می گذارند.

 

7. قدرت ذکر را مهار کنید.

اگر Stories شما از شخص یا مارک دیگری برخوردار است ، آنها را ذکر کنید. موارد ذکر شده به دیگران امکان می دهد محتوایی را که در آن نشان شده اند ، به داستان خود اضافه کنند. این نه تنها به افزایش تعامل شما کمک می کند ، بلکه به دلیل اینکه به افرادی که شخص یا مارکی را که برچسب گذاری کرده اید را دنبال می کنند ، می توانند محتوای شما را نیز ببینند ، باعث گسترش فعالیت شما می شود.

 

استفاده از هر یک از این نکات به شما کمک می کند تا در حساب اصلی اینستاگرام خود تعامل بیشتری داشته باشید - پسندیدن ، نظرات و موارد زیر. استفاده از ترکیبی از چندین نکته می تواند به سرعت درگیری و رشد کلی شما کمک کند. همانطور که چیزهای مختلف جدیدی را امتحان می کنید ، اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید

 

https://modirebartar.com/increase-instagram-story-visits/

https://socialcaptain.com/blog/instagram-stories-engagement/



آموزش دیجیتال مارکتینگ استفاده ,stories ,توانید ,اینستاگرام ,ویژگی ,هشتگ ,استفاده کنید ,مطمئن شوید ,داشته باشید ,اطلاعات بیشتر ,ویژگی stories منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه ی ثبتی و حقوقی دانلودستان دکتر سلام | مجله پزشکی دانلود برای شما پولدارشدن ..... ربات تلگرام